czwartek, 3 października 2013

Ogłoszenie płatne - viva la France



    Krótkie ogłoszenie organizacyjne. Autor niniejszego bloga został w trybie pilnym wezwany przez francuski ruch oporu. Chodzi prawdopodobnie o:

- pogłoski dotyczące nowego wirusa
- konsultacje w sprawie budowy schronu przeciwatomowego
- szkolenie francuskich jednostek specjalnych do walki z głębiami
- cykl wykładów dla Wojskowej Akademii Technicznej na temat użyteczności bojowej czołgów wyposażonych w skrzynie posiadającą  cztery i więcej biegów wstecznych.
- ponowne pojawienie się Fantomasa


     W związku z tym jestem zmuszony przeprowadzić desant mojej osoby do Francji. Jest to kraj niebezpieczny, pełen sodomitów-pludraków, kobiet z wąsami i ludzi jedzących bagietki. Jego nazwa wywodzi się od pewnej przykrej przypadłości intymnej i ogólnie jest to miejsce przy którym Bad Lands z Fallouta to przy-przedszkolna piaskownica.

    Zatem Mój Drogi Czytelniku proszę Cię o złożenie krwawej ofiary w intencji mojego powrotu. Równocześnie postaram się podłączyć do ichniejszej sieci. Jako, że nie jestem pewien czy francuski "le internet" będzie współpracował proszę Cię o

-jeszcze więcej krwawych ofiar
-wyrozumiałość jeśli nie będę odpisywał na Twoje błyskotliwe komentarze
-zrozumienie gdy nie polubię twojego linku, który już dawno widziałem
-nie popełnianie seppuku gdy nie zdążę z publikacją posta

Oczywiście postaram się by blog nadal funkcjonował. Moi ghost writerzy pracowali cały czas by przygotować trochę materiału "na zapas". Zaprogramowałem także Facebooka i Bloggera by w odpowiednim czasie zwróciły jakiś tekst do sieci.

Zatem Twoim Obowiązkiem Mój Drogi Czytelniku jest mimo zaistniałej sytuacji:

-składać jeszcze więcej krwawych ofiar
-zachowywać się jakby nic się nie stało (komentować, udostępniać,podniecać się, wysyłać mi swoje nagie zdjęcia itp)

    Mam nadzieję, że wrócę szybko, bogaty w nowe doświadczenia, którymi się chętnie z Wami podzielę.
    Nie spalcie chałupy.

Pan Menklawa

PS Dla tych. którzy doczytali do końca piosenka:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz